.
.

tisdag 10 september 2013

Killrum moodboard









Vi skall äntligen ta tag i sonens rum.
Han behöver verkligen lite nystart i sitt rum nu till hösten och skolstarten.
Ett rum som känns mysigt att vara i, hänga med kompisar, spela dator, läsa och bara softa.

Jag satte ihop några bilder som han fick tycka till om.
Efter lite hiss och diss så blev detta resultatet.
Jag är glad att han vill ha lite färg i alla fall.
Vad tycker ni?

PS. Jag återkommer snart med vinnaren av nattlinnet!

k r a m 

Victoria



5 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Riktigt snyggt! Tack för inspirationen. Vi ska göra om i sonens rum snart, och jag behöver alla tips jag kan få:)
Åh, han skulle så gärna vilja ha skrivbordsstolen och världskartan:). Jag ska visa honom detta:)
Jag tänker mig en svart-vit-randig tapet till.
Ha en fin kväll
Kram Maria

Helenas enkla vardag sa...

Vilken fin inspiration. Det kommer bli superfint gissar jag. Du har ju så god smak.
Kramiz Helena

dianasdrömmar sa...

härlig inspiration kram Diana

Sabelhagens Olivlund sa...

Hej igen. Jag blev så inspirerad så jag försökte också göra ett moodboard, länkar hot till dig för inspiration. tack.
Kram

basichus sa...

Härliga inspiration: jag kan tänka mig några artiklar som du visa här :)


Kram