.
.

tisdag 26 juni 2012

Plantering i muren...före och efter!


 
Hej där ute!

Ni som hänger med här vet att jag köpte lite stenpartiväxter häromveckan.
Här kommer några bilder på resultatet av planteringen i stenmuren som jag skrev om HÄR.
Nu hoppas jag att det skall ta sig fint och växa så det knakar...och med tanke på hur det regnat sista veckan så har jag höga förväntningar på både planteringar och gräs tills vi kommer ner nästa gång:)



FÖRE




EFTER...




Ha det gott!
Har ni börjat semestern ännu? Jag har två veckor kvar....men längtar nu!



10 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Den där muren blev ju jättefin! Kommer bli så fint när det börjar ta sig!
Kram Helena

Anonym sa...

Så fint det blev! Kram Hanna

dianasdrömmar sa...

Fint det blev :), 2,5 veckor kvar sen är det semester kram Diana

Villa Ryttarängen sa...

Jättebra blev det ju! Hoppas allt tar sig och växer så det knakar. Kram Pia

basichus sa...

Det blir så fint, regn, sol, regn, sol..... Önskar dig en fin tid över två veckor på ön.

Kram/Marion

Monica sa...

Hei på deg.
Så flott mur, og med de fine plantene i ble det riktig lekkert!
Ønsker deg en riktig fin dag, og en fortsatt glad sommer med sol og glede;)
Smil og klem fra Monica

Lisa sa...

Riktigt fin mur, har du fyllt jord direkt i den?
Mvh Lisa

Anna sa...

Vilken snygg mur! Hoppas det växer och trivs!
/Anna

Två Trappor sa...

Åh så fint det blev! När det börjar växa till sig kommer det bli fantastiskt vackert :)
Kram kram

Annaochlivet sa...

Superfint det blev! Fin blogg du har:) Följer den nu:) Kram