.
.

tisdag 4 juni 2013

Köksinspiration







Tjoho, då har då det stora varuhuset äntligen lanserat sitt nya kökssystem 
som jag sett fram emot hela våren. Man kan ju inte annat än att bli inspirerad och sugen på ett nytt kök.
Det skall verkligen bli spännande att åka och känna och klämma på allt det nya,
eftersom jag går och drömmer om ett nytt kök hemma.





Bilder - IKEA Kök



Jag har valt ut några av mina favoriter här, men ytterligare ett plus är ju 
att man kan variera luckor med mönster, handtag eller knoppar i olika material och metaller, 
sockel/ben i olika utföranden, bänkskivor i tex marmor eller kalksten mha produkterna från Superfront.
Så fint och så kul att kunna designa sitt eget personliga kök.


Kanske något att fundera över till hösten?


k r a m 

Victoria


5 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Spännande med köksplaner :)
Vårt kök i förra huset, kom från IKEA :) Men denna gång blev det ett danskt kök ;)
Trevlig helg!
Kram /Maria

mammaxtre sa...

Det finns sannerligen hen hel del fint att välja mellan när man väl skall bygga nytt kök.

Ha en fin dag

Unknown sa...

Åh vad spännande... finns så mycket att välja på. ;)
Kram Maria

TIDSOPTIMISTEN sa...

Ja det skulle inte vara så dumt med ett nytt kök - är ruggigt trött på vårat i ek som vi haft i 10 år nu. Ett vitt blankt tror jag hamnar på min önskelista ;)

Kram Ullis

Life´s Silverlining and I sa...

Jo detta ser spännande ut med deras nya koncept. Vi har nu äntligen vårat nya kök på plats och det är sådant lyft! Väntar bara på stänkskyddet också. Kram Nilla