.
.

söndag 9 juni 2013

Utflykter och firande









Sommaren är här på riktigt och fritiden är fylld av utomhusaktiviteter och firande av alla de slag.
Vi har firat nationaldag, sommarfester i skolan, konfirmation, student 
men också försökt hinna med lite fix i trädgården, spela golf etc etc.
Det är en hektisk tid nu men ohh så vackert det är ute och vädret har visat sig från sin bästa sida.


En av mina kusiner bor i Västerås och igår var vi där på studentuppvaktning.
En härlig dag tillsammans med familj och släkt.





  

Nu väntar sista skolveckan för barnen och sedan ett lååångt sommarlov!
Härligt!


k r a m 

Victoria





9 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vilka fina bilder från Västerås! Jaa håller med om att det är både hektiskt men ändå en fantastisk tid nu!
Kram Helena

Den där Victoria sa...

Fina bilder från Västerås, där jag är född. Jag har också kusiner som bor där, ännu en sak vi har gemensamt förutom vårt namn :).

Kram Victoria

@my casa sa...

Ja nu är det mycket på gång, så härlig tid:)

Fina bilder från Västerås!

Kram Åsa

Casa of Mia sa...

Vilka härliga bilder och visst är det en underbart tid nu, kram

mammaxtre sa...

Jag har besökt Västerås några gånger och är förtjust. Det är en fin stad. Det visar ju också dina bilder med all tydlighet.

Ha det gott

dianasdrömmar sa...

Härliga bilder, ja det är lite fullt upp nu....Öland över midsommar det blir mysigt kram Diana

Life´s Silverlining and I sa...

Vilka fina bilder du tog i Västerås. Där är jag ofta eller var ofta nu då och då. Älskar denna tid på året. den bästa med alla festligheter och härligt väder osv. mycket är det också synd nog för jag vill njuta av varje stund. Kramar Nilla

Home2tiny sa...

Vilka härliga bilder, har själv aldrig varit i Västerås men den staden blir jag nyfiken på. Nu händer mycket roligt o jag bara älskar det. KramisarTina

Åse sa...

Härligt vackra bilder och en ljuvlig tid.