.
.

tisdag 11 oktober 2011

Sheepy...

Sheep on a walk! En härlig septemberkväll på ön träffade vi på de här kompisarna på promenad längs havet. Det var en magisk kväll med ett fantastiskt ljus och Blå Jungfrun som avtecknades i horisonten....


Två stycken av de här supersnygga korgstolarna har jag nu införskaffat till Ölandshuset och jag ser framför mig hur fina de kommer bli med grå fårskinn som värmer rumpan kyliga kvällar framför brasan...men nu står de hemma i vardagsrummet och väntar på att forslas ned till huset (som håller på att byggas i skrivande stund). Det dröjer ju ett tag innan jag får sitta och njuta i dem men snart så...

IKEA

Snygga fårskinnsprodukter från Shepherd Home Collection kan man hitta här.



 
Länna Möbler


hls Victoria

2 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Underbara bilder på fåren!
Gillar din stol, mycket!
Vet inte om jag hunnit tacka för kommentaren hos mig för nån vecka sedan ;) Tack, i alla fall! Har tittat lite mer på din blogg, nu. Jättefin! Vi kanske kan inspireras av varandra , när det gäller husbygge? Jag lägger till mig som följare hos dej, så får du göra som du vill. :)
Kram / Maria

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Kul att du gillar min blogg. Jag följer även dig nu, så kan vi följa varandras husbygge. Kul!