.
.

tisdag 13 mars 2012

Leather love!





Min lite nötta fina väska i brunt skinn som hänger med än och här kompletterat med ett nyinköp inför sommaren. Nu längtar jag tills man kan sticka ner bara fötter i ett par sköna trällor. Dessa skall enligt instruktionen smörjas med olivolja för att bättre tåla smuts och fukt. De blir också lite mörkare i färgen av det.

Någon som har erfarenhet av vad man bäst skall behandla dessa med
så de blir så där snyggt mjuka och lagom mörka?




Leather



Kanske skall man dock ägna lite tid åt fotvård innan dess? Sagt och gjort, ikväll åkte fötterna i badbaljan med fotsalt och mjukgörande kräm efteråt. Nu är i alla fall mina fötter redo för sommaren, även om det lär dröja ett tag till:)




 
Ha en skön kväll!

KRAM

12 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

ursnygga ....har tyvärr inget tips mer än att gå försiktigt ....mina med samma höga klack sprack mellan klack och där det går ner mot sulan ...:( .....Kram Pernilla på Piazzan

Hemma på Sjuan sa...

Såå snygga!
Lite smidigare med klädseln till sommaren :)
Kram Suss

Enkel stil sa...

Såg din kommentar hos mig! Det finns kanske ett skötselråd på SH hemsida.Nu väntar vi på varmare dagar!
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

supersnygga, klacken är urläcker! Inga tips dock. Kram!

Casa of Mia sa...

Åh vilka underbara skor, supersnygga kram

A House With A View sa...

Love love love, såååå jäkla snygga skor!!! Har ingen erfarenhet av skötsel dock... Jag har också börjat fundera över lite fotvård... börjar bli dags att snygga till fossingarna lite:)))

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Titta in hos Thess sa...

Så snygga skor,verkligen =)

Kram Thess

Sjöboden sa...

Åh önskar jag hade trivts i sådana skor, men avskyr att gå i klackar.... Synd synd det är ju så snyggt! Men guuuud vilken stuga ni hyrt verkligen utöver det vanliga!
Kram kram Caroline

Mariette sa...

SUPERSNYGGA!

Måste också köpa mig nån variant av de där träskorna, de är grymt fina!

dianasdrommar sa...

Åh, ursnygga.kram/Diana

elv's sa...

Oooow I really love these shoes :-)
They're great!!!!!

Aratorps Lena sa...

Superdupersnygga!!! Tänk ett par solbruna fötter i dem... Kram