.
.

torsdag 15 mars 2012

Maison Belle




När vi var i fjällen så besökte jag en liten fin inredningsbutik. Bla så hade de ganska mycket av Maison Belles produkter. Jag passade på att fota lite då det var så fint vårskyltat med klara färger på flaskorna tillsammans med linnerservetter från Himla. Då jag inte har provat dessa så kanske ni har tips på vilka sorter som är bra och som doftar gott? Nu ångrar jag att jag inte köpte något, men det är ju inte försent! Man kan bla köpa dem här.



Lite information om produkterna som tilltalar mig:

Maison Belles ljuvligt doftande rengöringsprodukter och tvålar tillverkas av danska Isabella Smith Apothecary. Det är ett danskt företag som tillverkar miljövänliga och biologiskt nedbrytbara produkter för städ, disk och tvätt.

Produkterna i Maison Belle-serien är tillverkade av naturliga råvaror, parfymerade med färska och ljuvligt doftande eteriska oljor och slutligen tappade på återvinningsbara PET-flaskor. Maison Belle produkterna doftar inte bara underbart utan är framförallt mycket effektiva mot smuts och dryga!


 
Kom gärna med tips?

KRAM

14 kommentarer:

Tusenfröjd sa...

Mmm, de doftar så ljuvligt. Har använt diskmedel och något spray till köket. Ganska dryga och är väl värda sina pengar.
Ha en fin kväll / Liv

Bromans Bravader sa...

Ja, jag gillar produkterna men har inte provat så många. Ska nog ta och testa lite mer.
Kram

Villa Ryttarängen sa...

Fina flaskor/förpackningar. Har aldrig provat eller sett. Kul att du visar. Kram Pia

No 365 sa...

Jeg har heller aldri prøvd disse men de ser fantastiske ut, kanskje det er på tide?! Ha en fortsatt fin kveld. Stor klem

Aratorps Lena sa...

De går åt som smör i solsken och är totalt beroendeframkallande... Köksspray och diskmedel är det som går mest! Kram

Charlie sa ... sa...

Härliga bilder och inspiration! jag har förstått att dessa läckerheter går åt snabbt.

Tack för din hälsning! Jag ska titta i din härliga blogg nu, njuta av allt fint.

Unknown sa...

de är jätte.jätte.bra!

Maria - Wikers Liv sa...

Ingen erfarenhet av dem, men de är säkert bra!
Snygga förpackningar om inte annat!
Trevlig helg!
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Åhh så ni åker till ön nu, så häärligt!! Tack för att du frågade om dessa, jag är också nyfiken på dem och har inte testat dem förut men är klart nyfiken! Hälsa ön:) kram

Nilla Q sa...

Har sett dem på många bloggar, men inte provat dem själv. Skriv gärna vad du tycker om dem om du köper nån av dem!

kram Pernilla

Anna sa...

Jag har också sett dem på en massa bloggar men inte testas själv! Vackra är de iallafall!

Vad kul att ni också kanske ska testa puts! Det tycker jag att du gör rätt i!

Önskar dig en skön helg!

Industri house sa...

Underbara flaskor! Jag har aldrig provat dom, men det kanske vore på tiden nu! Tack för tipset! Och tack för du skrev några rader till mig, så att jag hittade hit till din fina blogg :) Ha en härlig helg, kram jessica.

Anonym sa...

Har sett dem i butikerna men inte testat själv. Så snygga flaskor, skulle ju göra sig i köket...

Kram Susanne

Allt och/eller Inget sa...

Vad fin den översta bilden är! Om du kikar in hos mig och tittar under kategorin Omdömen så kan du se mina omdömesinlägg om dessa produkter.
Ett tips om du ska beställa är att köpa från Magasin Kratz. När jag beställde mina varor så sparade jag runt 200 kr inklusive frakt eftersom det var en prisskillnad på varje flaska på mellan 10-30 kr. Dessutom har jag för mig att man fick fraktfritt över 500 kr eller nåt sånt. Värt att jämföra i alla fall.

Här kan du se mina inlägg om produkterna: http://alltochelleringet.blogspot.se/search/label/Omd%C3%B6men
Det är några andra märken där emellan också så du får rulla förbi några.

ha en fin helg! Kram Linda