.
.

tisdag 6 mars 2012

Skitrip!






Efter några dagar i skidbacken så känns det i benen, minsann. Barnen kör så det ryker och man får stå på för att hänga med. Backarna är jättebra så det är härlig skidåkning och solen skiner. Lunchen intas i backen och fika i en snödriva med näsan mot solen. Underbart!











På kvällarna är det mest relax med bastu, god mat och dryck och sedan soffläge. Kvällarna blir inte så sena, då alla är rätt så möra i kroppen. Detta är verkligen aktiv men samtidigt avkopplande semester.

Vi bor i en jättemysig stuga, ni får se bilder lite senare.

Ha det gott!

KRAM

5 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Läckra bilder från vackra Sverige i vinterskrud. Längtar inte så mycket efter skidåkning på höjden däremot på längden. Ska bli kul och se från stugan.. Kram Pia

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh det ser alldeles, alldeles fantastiskt ut .....längesen jag åktesjäl men man är lit esugen ...Ha en fortsatt trevlig semster ...Kram från Göteborg och mig.Pernila

Sjöboden sa...

Åh vad härligt det ser ut! Njut på!

Kram caroline

A House With A View sa...

Ja men guuuuud så hiiiimla härligt!!! Jag är lika grön som en gurka av avund, haha!!! Menar det verkligen!!! Men jag får jobba på här hemma och låtsas som att allt är superhärligt här med:))) Uuuunderbara bilder!

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

curlingmamman sa...

Klart vi ska till Öland i sommar :), vi åker alltid över midsommar och sen brukar det bli i mitten på juli, vi håller till på Lökenäs men brukar besöka Byxelkrok och Böda.Byxelkrok är ju så mysigt.Vi brukar äta på Kvarnstugan tror jag det heter och min bror som är ölänning brukar uppträda där :)kram/Diana