.
.

lördag 3 mars 2012

Solig lördag och fin tävling!









Denna outfit skulle jag verkligen vilja ha i sommar.

Det hör ju inte till vanligheterna att jag har mode och kläder här på bloggen, men nu blev jag
lite inspirerad av att sätta ihop ett kit som jag gillar, speciellt när man har chansen att
vinna denna superfina sjal från OM hos Too di Boo.

Tävlingen går ut på att sätta ihop den fina sjalen med valfri outfit hos netbutiken TINTINSTYLE.

Min outfit består av:
träskor från Swedish Hasbeens, omlottkofta och väska från HD,
jeanskjol från Custommade, ring från Kalabalik.

Tänk er det en sommarkväll på hamnkrogen på ön!

Gå nu ut i solen och njut av lördagen!

KRAM



7 kommentarer:

kristina - ingen vanlig dag sa...

Så snyggt! De där träskorna är så snygga och jag önskar verkligen att jag kunde ha ett par sådana. en jag kan knappt gå i ett par vnliga utan vricka fötterna :)
Kram.

Allt och/eller Inget sa...

Härlig outfit!! Lycka till i tävlingen. Kram Linda

curlingmamman sa...

Finfin kombo, kram och ha en mysig lördag!

Villa Ryttarängen sa...

Jättesnyggt och somrigt. Gillar träskorna och hamnkrogen... Kram Pia

House number 11 sa...

Fint och härligt! Lycka till!
Kram Jenny

Maria - Wikers Liv sa...

Snygg outfit! Den blir toppen på hamnkrogen!!!
Kram!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Då håller vi tummarna för dig ....är själv en riktig träsko älskare ...bästa , bästa sommarskon och finns såå mycket snygga...Kram