.
.

söndag 8 januari 2012

Award!



Ahh, idag skiner solen och jag med den. Jag har nämligen fått en award från den fina bloggen


Tusen tack för den fina utnämningen, jag blev jätteglad! Det är verkligen kul att fler hittar hit och gillar mina inlägg. Tack för alla kommentarer, de värmer verkligen och inspirerar till att fortsätta fota och dokumentera lite av varje här på bloggen.

---------------------
Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:

  • Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka!
  • Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
  • Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare... 


Det är oerhört svårt att välja bara fem bloggar att lämna en award till,
men dessa härliga bloggar har jag valt:


Önskar er en härlig söndag i solskenet!
Kram från Victoria

3 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Men då :-))

Tackar ödmjukast för det. Tack också för att du kommenterar det värmer alltid extra mycket. Nu ska jag läsa ifatt mig på din blogg.

Ha en fin dag!

LiseLotte

Två Trappor sa...

Åh, tack så jättemycket, Victoria!! Vilken glad överraskning och fin början på ett nytt bloggår. :) Det glädjer och värmer mig massor. Önskar dig allt gott för 2012 och hoppas vi 'ses' snart igen i cyberspace! <3
Kramar, Madeleine

Stenmur & Gärdsgård sa...

ÅÅå gulliga du!
Tack snälla och det är jätte kul att följa dina fina bilder på blivande huset och inspiration som du delar med dig av....

Det kommer bli sååå fint!
Många kramar
Malin