.
.

tisdag 3 januari 2012

Spring colours!

Nu är jag sugen på våren och alla härliga färger som kommer fram i naturen. Till helgen åker vi ned till ön och går vidare med husbygget, och jag kan säga att valet av färger till inredningen skiftar från dag till dag, men visst är det härligt med ljus och färg nu i mörkret. Vi får se vart inspirationen landar så småningom, men detta tycker jag är fint och så skulle jag definitivt inreda - idag - !! I morgon kan det vara något annat...

Njut av de fina bilderna från Oi soi oi. Jag gillar verkligen deras arrangemang och fler bilder från ett av mina tidigare inlägg hittar du här.

kram Victoria

4 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Håller med, är sugen på ljusa färger och vår. Ett stort grattis i efterskott kram

Life´s Silverlining and I sa...

Härliga bilder, ja nu ser jag fram emot mer ljus! Kram!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

köpte på mig ett lass färgglada muggar igår ..kände att jag också behövde lite färg

Kram och hej från Göteborg och mig .
Pernilla

Life´s Silverlining and I sa...

Kika in hos mig så får du se att jag gett dig en award för din härliga blogg:)
kram